abarin.cz - úvodní stránka
  jméno:
Abarin online:
Hledáš on-line pomoc od zkušenějších hráčů? Využij fórum PORADNA PRO NOVÁČKY.
Nebo si chceš jen tak pokecat? Zajdi do fóra s názvem SPAM.(Pridat do zalozek)
Pro nahlášení chyb a chybových hlášení použij fórum Komplikace.
heslo:
  nová registrace  
Nejsi přihlášen, přihlaš se prosím a vstup do světa fantasy zábavy. Pokud nejsi registrován, registruj se.
:: Temná věž ::
PJ: skullmage
 
naposledy online byl(a) 20.3 8:14
 
 
Přístavní město Prstence bylo v mžiku, skoro jako výstřelem, vykolejené z běžného městského shonu. Všichni měšťané upřeli svůj zrak k obloze. Děsivé nevěřícné pohledy křižovali ze strany na stranu na z čista-jasna zjevený objekt. Z ničeho nic se nedaleko nad městským horizontem, za doprovodu hrozivého třeskotu, který byl tak silný, že rozřinčel okenice, začal vznášet masivní kamenný úlomek na jehož vrcholu dlela obří vysoká stavba s mnohým klenutím. Tajemná věž pohlcovala veškeré světlo které na ní dopadlo a odrážela svůj tvar jen světelným nedostatkem. Vzduchem se na všechny strany rozletělo hejno vran a s pronikavým krákavým voláním se letem rozprostřeli po krajině. Každá z nich nesla srolovaný pergamen s majestátně vypadající pečetí. Jeden z pergamenů dopadl právě před vaší skupinku dobrodruhů, která se vylodila z oprýskané kocábky připlouvající ze starého světa. Příležitost nových zkušeností a nebo smrtící past. Nikdo z vás si nemohl být jistý. Co uděláte?

***

Popis světa mimo hru
(tyto informace vaše postavy z počátku nemají):
Prstence jsou městem které právě prochází určitým druhem průmyslové revoluce. Je známo že zdejší theurgové získali schopnost dokonale rafinovat substanci jménem magrium, která se dodává z nedalekých kamenných hor. Magrium má neuvěřitelné vlastnosti a při dodržení správných výrobních postupů jej lze používat jako univerzální zdroj energie. Touto svojí univerzálností přímo vybízí ke svému podrobnému studiu a pomohlo městu získat svůj věhlas a masivnost.
Městská kruhová topologie přímo ukazuje směr rozmachu. Vnitřní prstenec je plný těchto zařízení a jejich nejrůznějších aplikací, vnější prstence jsou zatím poměrně zaostalé a většina polesí věří, že tyto zařízení jsou nepřirozené a bylo by dobré od jejich používání upustit zcela. Nepřipouštějí tak kupříkladu výhody samořezů apod. Tím je způsoben určitý zemský rozkol, kdy skupiny z vnějších prstenců usilují o získání těchto zařízení pro vlastní potřebu, skupiny působící z vnitřního prstence zase o jejich plnou kontrolu a polesané o jejich zničení. Nejkonzervativnější je asi cech alchymistů, který věří, že pouze jejich stoupenci by měli mít možnost s těmito zařízeními manipulovat. Z polesí se také nesou zvěsti o druidovi, který tráví dny kázáním o rovnováze přírody, čímž fanatizuje polesany k radikálnějším akcím.
Město samotné je řízené radní institucí prim. Současně figurují čtyři primusové: každé velké rozhodnutí musí být schválené alespoň třemi z nich. Oficiální mocenskou skupinou je templářský řád, který je vedený zcela absolutisticky jeho výsostí, kterou v nepřítomnosti zastupuje převor. Templáři se zodpovídají výhradně a pouze primu. Jsou pevně přesvědčeni že jsou svatí bojovníci vyvolení k obraně prstenců a být členem templářského řádu je osudovou výsadou. Jsou mezi ně přijímáni pouze nejzdatnější válečníci, kteří před přijetím musí uspět ve zkoušce podrobení. Z zpovzdálí vše sleduje gilda mágů, kteří se však podle všeho zabývají mnohem více sami sebou než všedními událostmi a do městského shonu prakticky nezasahují. Oficiálně není známé jejich hlavní ústředí. Dál je ovšem známá velká četnost různých mocenských skupin, které usilují o posílení svého vlivu v prstencích. Z nejznámejších stojí za zmínku žoldácký pakt, který má značnou působnost právě ve vnějších prstencích a obecně sdružuje dobrodruhy všech možných ražení.
Rasy se vyskytují všechny známé z dračího doupěte, a existuje i jistá mezirasová tenze, ale rozdělení je víceméně rovnoměrné, takže nikdo nemá vyloženě navrch. Je samozřejmě více pravděpodobné, že spíš uvidíš kudůka v alchymystickém cechu než jako hradní stráž, takže určitý přirozený řád platí i zde. Pouze templáři jsou až na vyjímky obvykle lidé.

Město je momentálně zcela vykolejené zjevením věže. Nikdo se s takovým fenoménem zatím nesetkal a jistě si dokážeš představit rozruch, který něco takového může způsobit. Jedni obviňují druhé, další nevědí co si mají myslet a v tomhle shonu přichází na scénu družina hráčů.

---

Dlouho jsem byl neaktivní, vyprávění bych rád pojal poměrně "casual" stylem, žádné hardcore dbaní na pravidlech -> nechci se hádat jestli meč +1 umí to a nebo tamto a jestli kritický úspěch měl dostatečný dopad, ale prostě si pohodlně povyprávět. Budu spravedlivý jak nejlépe dovedu, samozřejmě ale platí klasika, že když nebude jasno, pj má vždy pravdu, ať to trochu odsýpá a nezaseknem se na detailech. Pokud tu ještě existují hráči kteří ocení dobré počtení, dejte vědět, rád se vás ujmu a snad se podaří stvořit zajímavý zážitek pro všechny :) Svět bude klasické drd fantasy s pár spellpunk prvkama, které se budou četněji objevovat v samotné věži. Pravidla tu mám někde drd 1.6, těch by jsme se mohli tak nějak rámcově držet. Začátek od první úrovně. Pokusím se zařadit i logické hádanky a možnost řešit situace vychytralostí, ať nejde jen o házení iniciativy a útočení.
Podat žádost o zařazení do Jeskyně pro postavu:
 
 
Goddar
10.2.2019 21:58:09
Helar

 
Tak tohle je ta přiháaška

 
Caney
22.1.2019 15:42:38
Ellis

 
hlasim se :)

 
Shaft
5.1.2019 13:19:47
Sargas

 
Ahoj, tak se hlásím, zbytek viz. pošta.

 
Basteliq
31.12.2018 9:04:15
Teodo

 
Pekný deň prajem. Tak, som tu po dohode, životopis + popis postavy, je v pošte. Teším sa na hru i mojich spojencov. o:)

 
Etrian
17.12.2018 23:10:25
Aerdian

 
Sedim v knižnici za drevenim stolom a vizerám že som ponorený do čítania starých ozožltlich strán zviazaných z kože. Horučkovito niečo hľadám a vyzerá to ako by som sa v tom vyžíval. Občas si niečo zapišem na pergament ktorý leži neďaleko mňa až si zrazu z ničoho nič všimnem že sa niečo deje. Z diaľky počuť rachot a napätie sa dalo krájať. Zrazu miestnosť pohlti tien. Necham knihy ležať na stole a zamyslene podidem k oknu. Sledujem čo za kamenna vec ma uvrhla do tieňa a zamyslene na ňu pozerám. A v duchu rozmyšľam čo za mágia to mohla spôsobiť.

 
Harrieta
16.12.2018 20:52:45
Haniel

 
" Co to zase bylo? Tohle mě na tom městě nepřestane vadit. Pořád nějaký křik, rány a kdoví co ještě. Jenže tohle bylo nějaké jiné." Otočím se a s úžasem zůstanu civět na nějakou obrovskou věž. A co ty vrány? K nohám mi spadl nějaký svitek. Rozhlédnu se, rychle se sehnu a schovám ho do kapsy...

 
Jidáš
12.12.2018 22:09:56
Krorg

 
Seděla jsem v hospodě v přístavním městě Prstence a v klidu jsem si pila svoje objednané pivo. Moc lidí se v mé blízkosti nadržovalo. Asi se báli mého vzhledu. Najednou se venku něco začalo dít. Nevšímala jsem si toho a dál si v klidu pila svoje pivo. Všichni ostatní vybíhali ven aby zjistili co je to tam za hluk. Jeden ze zákazníků pospíchal, ale tak moc, že vrazil do mého stolu. Nebyla to moc velká rána, ale stačila k tomu aby se mi převrhl korbel s pivem, který jsem si tam zrovna odložila. " Hej !! Co to sakra má znamenat." obořila jsem se na něj, ale už byl venku. Vzala jsem tedy svůj meč a šla za ním ven. To co jsem, ale viděla mě opravdu překvapilo.

 
Aldiana
12.12.2018 16:25:07
Lila

 
Uprostřed mola, kousek od místa, kde právě zakotvila jedna z přepravních lodí ze starého kontinentu, se motá malá postava, jež by si kdekdo mohl splést s dítětem. Až pohled na špičaté uši a chlupatá, bosá chodidla, by přihlížejícího mohl vyvést z onoho omylu.
Její tvář však není podle zvyků hobití rasy veselá s načervenalým nosem od alkoholu a širokým úsměvem. Nene, obličej téhle mladé cestovatelky je momentálně bělejší, než čerstvá sádra. Její zelené oči vyvaleně zírají z místa na místo, až se konečně hobitka přesune k várce zrovna vyložených beden, o které se s viditelnou úlevou opře.

"Debilní nápad... Hobiti a lodě... Nikdy více, králičí bobky..." Tiché brblání by mohlo zaslechnout jen pozornější ucho.
"Radši plava--!" Vypískne nakonec hlas, ovšem další nadávka je zničehonic utnuta náhlým výkřikem opodál. Jindy živý přístav jakoby se zastavil v čase. I hobitčiny zelené kukadla se nakonec upřou k obzoru za městem.

"No to si snad..."

Liraell


 

Liraell


 

Liraell


 

 
 
www.ABARIN.cz Dračí Doupě online
 
© 2002 - 2017 Abarin.cz, all rights reserved.
Za obsah příspěvků zodpovídá zadavatel, ne redakce či administrátor portálu www.Abarin.cz.
Dračí doupě, DrD a ALTAR jsou zapsané ochranné známky nakladatelství ALTAR.