abarin.cz - úvodní stránka
  jméno:
Abarin opět ve vývoji! Pokud vás zajímá průběh prací nebo máte nápad, neváhejte se ozvat v Nová verze (Oblíbit)

Vážně i nevážně v Zašívárna - SPAM no. 8 (Oblíbit)

Řekněte, co se vám líbí a nelíbí, přidejte své nápady, aby byl Abarin místem, kde se vám líbí Připomínky a nápady (Oblíbit)
heslo:
  nová registrace  
Nejsi přihlášen, přihlaš se prosím a vstup do světa fantasy zábavy. Pokud nejsi registrován, registruj se.
 
:: Kingdoms of Valcia ::
družina
stránkovat po:  
 
#Války Bohů
#Davem

Palác

Lirael, krvavá kněžka a "poradkyně" krále Gideona se na strážného přívětivě usměje a pávne rukou na znamení toho že se nic neděje.

"To je v pořádku vojáku, udělal jsi co si mohl, teď se můžeš vrátit k ostatním, vedl sis dobře a prokázal si Eldagu službu."

Jakmile mladý strážný zmizí, otočí se elfka na svého krále jestli může a pak přistoupí k lordu Anthemovi s rozzářenou magickou rukavicí.

"Takže Sire, trochu to asi štípne, ale nebojte když nebudeme chtít tak to nebude horší jak pouštění žilou... a teď mi prosím sdělte kde je Císař... nebo někdo kdo by měl vědět kam ten malý podvraťák zmizel... ne nemusíte mluvit, stačí troška krve."

Přístav

(Morn: Neboj hned po bitvách dostaneš minireport... http://www.quickmeme.com/meme/3rfhuf *rocket)

Desítka mágů známých coby Navigátoři se vylodí společně s jednotkami Selimie (dalších deset coby stálá posádka zůstávaj na palubě bránit loď) a jejich velitel zasalutuje generálu Forkrasovi.

"Generále... Mithis nás posílá s Vašimi jednotkami. Máme zajistit komunikaci a případně podporu... ať už magickou, nebo zaměření zbraní Naglfaru kdyby jste narazil na nějaký těžký odpor. Máme zabezpečit zbytek města a sjednat pořádek zatím co se armáda Smečky vypořádá s nepřítelem a potom nám pomůže. Pokud by byl někdo z vašich mužů zraněn máme uvolněnou jízdní jednotku a právě zřizují polní ošetřovnu, ale musíme o tom vědět aby sme mohli poslat pro pomoc. Na ošetřovny taky máme poslat jakékoli civilisty "

*Mágů je deset, čili i kdyby se armáda rozdělila na menší skupiny, pořád by měl minimálně jeden na skupinu zůstat.

Kasárna

Likvidací většiny jízdy dojde ke dvěma věcem... šance na ubránění města razantně klesne a to až na tvrdé dno a také nám přímo před finálním bojištěm vznikne obrovský zásobník pro krvavou magii (ať už v podobě padlých nebo těch co ještě dodýchávají, popřípadě zmateně pobíhají kolem po dvou nebo čtyřech nohách).
Právě tyhle ještě dýchající má 200 berserků za úkol nahnat na jedno místo kdyby náhodou docházela magie a skřeti společně s Lovci obsadí pozice v domech okolo aby kryli záda před případným výpadem do zad (v případě čehokoli jako těžká jízda mají Lovci povolení taky pálit ebonitovou municí). Kněžky zaujmou místo poblíž nedávného masakru (nechceme aby raněné děti při ošetření koukaly na desítky zmasakrovaných rytířů a zvířat, ale taky aby to bylo dost po ruce až se budou potřebovat kněžky "napít").
A zbytek armády se připraví k finálnímu útoku na kasárna. Spáry které přepadly jízdu se vrátí rovněž k Mithis a to až na jednu jednotku která v počtu deseti vojáků pronásleduje stíny zbytek těžké jízdy a další dva se kvůli komunikaci připojí k Tesákům. Ti nabijí ebonitovou a vyrazí ulicemi rovněž pronásledovat zbylé rytíře, ale zatím neútočí, jenom využívají svých obratnější a lehce naložených zvířat aby mohli manévrovat kolem nich.



Nakonec pak přijde zlatý hřeb večera... armáda začne skandovat cosi v jazyce Ostrovů a bušit zbraněmi o brnění nebo šťíty. Středem směrem k bráně prochází Mithis doprovázená Měsíční gardou. Dva tucty největších hrdinů Smečky... nejzkušenější veterání Spárů trénovaní samotným Vlkem coby jeho osobní garda teď doprovázejí jeho dceru do první linie a jejich vlčí helmy se lesknou v přítmí pochodní. Jeden z nich po kývnutí od Poštní Lišky sundá ze zad svoji obrovskou elfskou kůsu a překvapivě rychle vyběhne proti opodál postávajícímu korranskému plnokrevníkovi. Masivní čepel mu jedinou rannou usekne hlavu dřív, než zvíře na válečníka vůbec stihne zareagovat a tak generálka přijde a nasaje z velkého a silného zvířete veškerou životní energii do krystalů v rukavicích než s gardou který jí kryje glyphovými štíty projde branou na nádvoří a tasí zbraně.

Elfka si sundá masku a rozhlédne se po nádvoří před samotnou opevněnou stavbou. Spousta vojáků pořád leží na zemi a rukama za hlavou, ale drtivé většině pořád nedošla jejich situace.

"Kdo se vzdal, utíkejte odsud pryč, zítra budete propuštěni. Zbraně nechte tady, kdokoli ozbrojený se přidá k vaší jízdě v záhrobí."

Zatím co vojáci probíhají kolem (a garda hlídá aby někdo z nich nezkusil otestovat glyphy), rozlejí se Mithis po rukou modré plameny a oči elfky se přimhouří když sleduje místa kde dohasíná plánovaný požár kasáren.
Moc dobře ví že tam kde jsou plameny bude nejspíš nejvíc vojáků kteří je budou hasit... ví taky moc dobře že kdyby tam poslala ohnivou kouli nejspíš ušetří svým vojákům dost práce a možná zachrání i nějaký ten život... možná plameny hasí kněží Enry pokud jim nějaké znalosti elementární magie zbyly... a možná se taky nakonec vojáci vzdají dobrovolně a jejich smrt by byla zbytečná.
Vlkova dcera sjede pohledem na část kasáren která podle ní i ostřelujích Spárů bude vypadat co nejvíce opuštěně a pošle tam ohnivou kouli, slabou jen tak aby viděla na modré plameny šlehající z okna... a pak napočítá v duchu do deseti aby měli případní vojáci poblíž čas se od plamenů stáhnout. Druhé patro kasáren je během chvíle o dost teplejším místem.
Nakonec vezme veškerou životní energii koně a přiživí s ní plameny... pod žárem se vysklí okna i ve vedlejší místnosti když se plameny vzedmou a vyrazí dveře z místnosti aby se začaly živit na nábytku, kobercích a dalších částech vybavení.

"Tohle bylo poslední varování které dostanete! Vzdejte se, nebo budete v těch kasárnách pohřbeni i s kremací! Tahle válka je naprosto zbytečná a nehodlám kvůli velikáštví Vašeho Císaře ztrácet další muže a ženy! Jestli za něj chcete umřít mile rádi Vám to přání splníme, ale zbytek města už padl, chrám Enry je v troskách a Císař by zatčen! Stojíte proti elitním jednotkám Smečky, Ard Kriegu ze Stormgrade a armáda Selime se právě vylodila v přístavu. Jakou myslíte že máte šanci?! Většina z Vás už ví jak se to s válkou mělo doopravdy... co Císař udělal! Prokažte svoji loajalitu k lidu Eldagu a složte zbraně... žijte další den ať za něj zítra můžete bojovat proti skutečným nepřátelům! Jste svobodní lidé... rozhodnutí je vaše!"

Jak kdyby jejím slovům dodat na váze, rozhlédnou se gardisté Smečky po okolí a napřáhnou vlastní rukavice k těm vojákům na nádvoří které na začátku útoku zkosily šipky Spárů... těla pomalu ale jistě vzplanou jako kdyby byla krev hořlavina. Modré plameny tak dodají nádvoří o něco "akutnější" atmosféru a vojákům Císařství zase o něco živější představu o tom jak dopadnou pokud budou dále vzdorovat. Dvě wyverny které se střemhlavě vrhnou z noční oblohy a za hlasitého řevu to zvednou až kousek nad nově osvětleným nádvořím už tak jsou vyloženě jenom pro efekt.

*Připomínám, že Spáry pálily skrz dýmovnice čili všichni mají aktivovanou první Stínovku. Tímhle i Měsíční garda.

Grenth
7.7.2019
19:43:00
#Mellar
#Operace Odplata

Hradby
Jednotky:
Divize Flamma (135 lovců)
Divize Mortem (310 kopiníků a 250 lučištníků) a jejich velitelé
6 Spárů

Vaší hlavní devízou je moment překvapení a fakt, že hradby nejsou jaksi zařízené na obranu zevnitř. Jelikož jste do města proklouzli v jedné z okrajových částí, máte slušný náskok před městskou posádkou, jestli by tedy vůbec chtěla hradby obsadit, když vidí, že už jsou přebytečné.

U brány se přeci jen nachází pár strážných, ale ti se vzdají, jakmile uvidí tu kavalkádu. Váš problém se ale nachází jinde. Východní část hradeb plynule přechází v malou hlásku, která se teď stává útočištěm pro lučištníky hlídkující na hradbách při vašem příchodu. Je jich sotva stovka, ale je otázka, jestli mít je v zádech je dobrý nápad, až půjdete na hrad.

Město
Jednotky:
Divize Hycintum (135 lovců)
Divize Sotern (310 kopiníků a 250 lučištníků)
2 Stíny
6 Spárů
100 Nesmrtelných
100 Berserků


Ve městě jako takovém nenarážíte zatím na odpor. Nejste vítáni, ale lid eldagský už nezažil válku takovou dobu, že je spíš vyděšený a zalézá do svých domovů. Ostatně, co byste dělali vy, kdyby vám naráz ve vedlejší ulici dusala stovka jakýchsi poloobrů v černé zbroji?

Dobře, asi byste utíkali. Ale ne že by tahle reakce nebyla populární. Lidé berou svoje saky paky a dávají se před vámi na úprk. Nejen orci, ale i berserkové budí hrůzu. Bezpečí naopak v představách měšťanů skýtá baronův zámek a hrad. U toho prvního se nemýlí, ovšem naráží na zavřené dveře.

U hradu pak naopak, soudě podle toho, kolik lidí se tam hrne, jim tam poskytují úkryt před útočící armádou. Kasárna nacházíte vyprázdněná, narychlo. Brána hradu se zavře, sotva ji Nesmrtelní mají na dohled, takže vás nejspíš čeká obléhání. A na hradu visí nová vlajka, která tam nebyla, když jste přijeli. Nevíte, co znamená, ale jistě nic dobrého...
#Mellar
#Operace Odplata

Hospoda
Jeden z členů Helbrachta doprovodu vyběhne ven. Druhý se kysele usměje a hvízdne. Pak taky vypadne. Helbracht se otočí na své vojáky. Přikývne. Pak se otočí zpátky na vrchní velení Eldagské armády. Zvedne se že židle a ukloní se,, Já se rozloučím. A aby jste věděli proč. Mám pro vás jednu zprávu. Tím že jste se spojili s Enrou jste si vysloužili nenávist mého krále. A on se vám to rozhodl oplatit. Doufám, že budete mít rychlou smrt " Pak se otočí a odejde. Kdyby mu kdokoliv zaútočil do zad, tak se najednou rozplyne .*

Někde ve městě
Gotharda vykročí z portálu jako jeden z posledních. Těsně z ním jdou Prchlicovi a Holasticovi vojáci. Gothard se nadechne a vydechne. Ma za úkol dobýt město a to taky udělá. Rozkazy už byly vydány. Divize Flamma a Mortem společně s půlkou Spárů vyčistí hradby a uzavře je. Nesmrtelní a berserkři se postarají o vyčištění ulic až k pevnosti uprostřed města. Divize Sotern a Hycintum jim půjdou v patách, budou čistit budovy. Spáry budou dělat to samé, jenom před postupujícími orky a budou hlásit, kdyby se v nějakém místě seskupili Eldagští. Páni šelem společně s jízdou slouží jako záloha. Hlavní cíle jsou obklíčení hradu, kasáren a neprodisne uzavření města.

Gothard si, ještě rychle sezve všechny velitele ,, Nezapomeňte pánové. Nejdeme Mellar vypálit. To znamená. Žádné drancovani, znásilňování a tak dále. Tresty za to znáte. Šibenice. Doufám, že je nebudu muset využít. A ještě něco. Snažte se vyhnout zámku hraběte Mellara. Nechci mu, vysvětlovat, proc mu domov rabují cizí vojáci. K jednotkám. A dobrý boj "

Mh:Že je to formou Jesli Morn dovolí ani zmiňovat nemusím :)
*nevím jak přesně funguje teleport Stínu, tak si to kdyztak Tarku změň.

Grenth
4.7.2019
13:08:31
#Války Bohů
#Davem

PALÁC
Ozve se rána, vyvalí se dým a ze zavřené brány je během chvilky hromada dříví. Granát poněkud otřásl i kamennými základy, ale na hlavu vám přeci jen nic nepadá, když se vydáváte dál a hlouběji. Spáry odpraví stráže, efektivně a hladce-když se vedle vás zhmotní ze stínů elf a další co vidíte už je čepel na vašem krku, pro odpor není místo.

A tak to pokračuje zas a znovu. Necháváte se vést do útrob paláce, a odpor postupně slábne. Voják, který vás vede, zdůrazňuje, že jdete do bezpečných místností, kam se šlechta stahuje když je nejhůř. V tom udělal Císař chybu-měl se klidit, dokud to bylo možné..

Jste pod úrovní přepychových komnat paláce, ale od trezoru jste přeci jen o něco vystoupili výš. Poslední granát z výbavy divokého elfa pukne, a odhalí prázdnou místnost bez oken. Když se rozptýlí dým, vidíte, že je spoře zařízená, ale pustá. Gardista si ale ví rady.

"Nemá cenu se skrývat, výsosti. Je jich přesila, přemohli nás."

Když mu je odpovědí ticho, pokrčí rameny, a ukáže směrem k prádelníku. Spár pochopí, oč tu běží. Několik prohmatů odhalí skrytý spínač, a záhy se odsune část nevinně vypadající dřevěné stěny vedle stolu, a odhalí několik skrytých postav, jimž vévodí...

"Lord Anthem? Ale...kde je Císař?", nechápe mladý voják.
Odpovědi se nedočká.


PŘÍSTAV
Z Naglfaru vyletí čtyři projektily zkázy a dopadnou na již nyní zlověstně působící stavbu s ohlušujícím výbuchem. (Doufám, že je pak zaplatíš, jako jsi to udělal v Avelu) Chrám brzy vskutku mizí z měststkého panoramatu, a stejný osud potkává i několik sousedních domů. Když se bombarduje město, létají cihly, dalo by se říci. Naštěstí civilistů v ulicích mnoho ještě není...

Mezitím se vyloďují selimejské síly, vedené přímo generálem Forkrasem, a čítající 200 lehkých kavaleristů, 300 těžkooděnců a 300 kušiníků. Zatím nemají, komu by čelili, neboť kasárna jsou v obležení malé elitní jednotky, a dlužno říci, že v obležení úspěšném...


MĚSTO
Je otázkou, jak dlouho ještě bude trvat, protože palba od Spárů ztratila na intenzitě, a totéž se děje s plameny, které olizovaly konstrukci kasáren. Těžko říct, zda si vojáci nějakým tajným vchodem opatřili vodu, nebo bojovali s ohněm zbraněmi dostupnými na místě-houněmi, přikrývkami a vycpávanou zbrojí. Napomáhá jim též fakt, že kasárna jsou převážně kamenná, takže plameny od začátku neměly tolik co požírat.

Mezitím se vprostřed výjezdu zaráží pýcha a nezastavitelná síla eldagské armády. Temnota, která je zahalí, je neproniknutelná víc než nejčernější noc. Možná si dokonce myslí, že to je dílo Enry. A pak začne peklo na zemi. Křížová palba ze všech stran, šipkami z černé oceli, nejpevnějšího materiálu známého Smečce, s nímž se nikdy plátová zbroj neměla tu čest potkat.

Ale setkání je to krátké a smrtící. V jednom se ovšem přesto Spáry zmýlily. Koně, korranští koně, v jejichž sedlech sedí eldagská těžká jízda, se vzdor všem okolnostem povětšinou drží svých nervů, a namísto bezduchého shazování jezdců tak následuje výjezd prořídlé, ale stále asi šedesátičlenné skupiny z temného pásma.
#Války Bohů
#Davem

Královský palác



Mithis sleduje běžícího velitele Kyrtholovy palácové stráže a vnímá všechno zpomaleně. Necítí vůči vojákovi žádnou zášť, je loajalní a to dokáže ocenit, ale je také loajalitou zaslepený a slepce Smečka nepotřebuje. Všechno je tak nějak ospale tiché a pomalé, vteřiny se natahují jak se její organizmus připravuje na konflikt. Zvláštní chvíle klidu před bouří kterou vždycky popisoval její otec... náčelník Smečky.
Elfka zpomaleně vnímá jak král Gideon tasí svojě lyriové čepele, jak první šípy jeho hraničářů najdou slabiny v eldagském brnění, zatim co další do zad zasahují průrazné projektily pálené rozmístěnými Spáry. Je to zteč hodná hrdinů, ale zteč zcela zbytečná, beznadějné gesto pro falešného Císaře.
Velitel stráže i jeho muži zvednou šťíty a hraničáři Stormgrade s rozestoupí... Mithis si jenom zakryje uši protože ví co přijde. Vzduchem prosviští salva vrhacích seker pohybujícíh se vahou kolem patnácti kilo a uzpůsobených k probíjení brnění... ohlušující rána když se srazí se šťíty a brněními vojáků vrátí čas do normálu a ten se nahrne do chodby s razancí tsunami a za burácení válečného pokřiku berserků kteří proběhnou mezi hraničáři do protiútoku. Zvuk když zelená rasa stvořená speciálně pro válku naběhne do rozrušené formace těžké pěchoty zní jako kdyby někdo z balkonu paláce vysypal dolů na dlažbu hromadu kovových plátů. Mithis sleduje jak běžího velitele gardy zasáhně sekera do šťítu a vrátí ho o dobrý metr zpátky než k němu doběhne ork a svojí obouruční zbraní mu prorazí hrudní plát.
Kakofonie výřiků válečných i smrtelných doprovázených řinčením kovu. Ať už je to střeleckým umem hraničářů, krvežíznivostí orků, nebo obklíčením a obrovskou převahou... bitva trvá sotva minutu.
Jeden z ze strážných se rozhodne tváří tvář orkovi zahodit zbraň a berserk se tázavě podívá na svoji velitelku.

"Liško? Tenhle se asi vzdává dodatečně!"

Mladá elfka přistoupí k velitelovi stráže chrčímu překvapeně krev a zamyslí se. Je jí líto že se nevzdali všichni, ale zároveň taky moc dobře ví, že nemůžou pořád dokola dávat milost každému kdo se jim postaví... za pár let by měli na krku další Války Sjednocení. Pokud prokážete milost někomu kdo se vás pokusil zabít, stane se z toho v očích ostatních norma... slabost.
Pouštní liška zakroutí hlavou a bodne velitele za klíční kost aby se netrápil. Čepel projede ramenní tepnou až do srdce a jeho oči zůstanou prázdně zírat na noční oblohu nad nádvořím.

"Musíme držet slovo vojáku, kdo se vzdal přežije, ti co bojovali si vybrali vlastní osud."

Vzduchem zasviští obouruční sekera a krev která ohodí stěnu chodby dává jasný signál, že ork pochopil. Následuje několik dalších vteřin dorážení raněných kdy Mithis vezme životní erengii několika mrtvých strážných a vrátí život dalšímu berserkovi, kterému eldagský meč projel krkem. Nakonec ale zvedne oči k jednomu z vojáků kteří zvolili oddanost prostému lidu nad oddaností Císaři.

"Nemáme autoritu přikázat ostatním, aby se vzdali, o žádných démonech nám neřekli. Mluvilo se o rovnováze života a smrti, a o vás...no, tak jak o vás mluvil kapitán. Co se v přístavu děje, nevím, ale možná vám mohu pomoci. Viděl jsem přijet třicet Enerských, dvacet elfek a deset elfů, všechny v róbách mágů."

Válečnice zandá meče a přikývne.

"Děkuji vojáku, svoje slovo držíme. Nikdo vám nezkřiví ani vlas. Zaveďte krále Gideona k Císaři a vy zbylí... nechali sme za sebou v paláci několik omráčených civilistů. Běžte a přemístěte je k východnímu křídlu do jídelny. Postarejte se o případné rány a počkejte než bude po bitvě. Budeme vám tam posílat další civilisty jak budekrál Gideon postupovat palácem."

Zbytek proslovu přehluší hlasité "BACHA BOUCHNE"... jednoho ze Spárů který zrovna zapaluje granát zafixovaný magickým glyphem o jedny ze zabarikádovaných dveří.

Na ohlušující ránu už ale jeho jednotka nečeká, rozplynou se ve stínech aby uvolnili cestu družině krále Gideona a zlikvidovali případný odpor.
Velitelka Smečky se mezitím zvedne jeden ze šťítů na zemi u škubne strážným za sebe kdyby i přez glyph proletěly nějaké střepiny.

"Králi Gideone, zařiďte spravedlnost pro Vaše padlé a uvidíme se až to tu skončí, bitva mě volá. Vypadá to že dnes máme bohužel každý jinou kořist."


Pro Morna:
*Spáry které měly na starosti zvony se po splnění úkolu přidají k Kha-Idě s misí "najdi a znič". Respektive doženou stínovkou Nesmrtelné a připraví se k útoku na chrám (další jedna až dvě jednotky Spárů se přidají podle toho jak rychle budou mít hotovo svoje mise).
*Mithis a její část armády míří ke kasárnám aby tam mohla bitvu ukončit.
*Ham mi psal že si nechá radši poradit, čili pokud jednotce Spárů kterou dostal pod velení nedá jiné rozkazy. Dostanou se Stínovkou vždy za barikádu, pobijí stráže (viz. Přepadení) a pomůžou jí rozebrat z druhé strany.

Davemská kasárna.



I přez začínající požár v jedné části kasáren mají vojáci dost rozumu aby se poučili křížové palby na nádvoří která víta kohokoli kdo vyběhne jinak než s rukama na hlavou a nelehne si podle instrukcí obličejem k zemi. Zatím co se ale vevnitř přeskupují, eldagská těžká jízda vyrazí směrem k bráně.

Valar: "Granáty, hned!"
Cadha: "Ani náhodou, zasáhneme i ty co se vzdali. Nechte je vyjet před bránu."
Garren: "Nemelte a střílejte do koní!"


Dá-li Morn

Jakmile se jízda dostane k bráně kasáren, odříznou jí Spáry cestu abyssem a všechny tři komanda se soustředí na cíle venku (což je možná důvod vůpadu, ale větší hrozbu Eldag stejně nemá), na otravování pěchoty uvnitř zůstanou pouze čtyři kteří skrz kouř z dýmovnic pobčas pošlou do okna nebo někoho z obránců šipku aby to vypadalo že jsou kasárny stále pod útokem. Zbytek se ovšem teleportuje na střechy kolem jízdy a schodí do (Abyssem nejspíš už tak dost vystrašených) koní všech šest tříštivých granátů.
Železné střepiny, pach hořícího střelného prachu i krve, ohlušující hluk výbuchů a smrtelných výkřiků jezdců i Abyss... to vše se do zvířat pustí během několika vteřin zatím co třicet dva střelců na vavýšené pozici a krytých za glyphy dá do práce. Lyriové samonabájecí kuše pálí jednu ránu za druhou a tentokrát už ne normální průrazné projektily, ale černou munici určenou na plné plátové zbroje a velké bestie.

Ishmael: "Pobijte je všechny, nemáme čas je tady zajišťovat, vyprázdnit zásobníky, přebít a zpátky."
Mingan: "Zabíjejete rychle, tohle za chvíli prokouknou a my tu nemáme dost munice na několik stovek vojáků. Dřív nebo později je ten požár vyžene do boje."

A Spáry vskutku neváhají, stovky let praxe na bojištích celého známého světa způsobí že ta hrstka která je přežila plní rozkazy bez váhaní a hrůzostrašnou přesností... a tak se stane že s 320 kusy Černých šipek mají víc než dost munice aby zapsali do historie Eldagu tu nejčernější hodinu jeho těžké kavalerie.

MH: Neodolal sem oprášit postavičky z přepadení v Davemu :), tolik hrdinů abych jich posílal pět na jeden přepad zase nemám.


Přístav



Naglfar splývá s temnou hladinou moře když se řítí plnou parou k přístavu v Davemu s flotilou Selimie v patách. Nad městem začínají bít zvony, ale pro kapitána je to pouze signál že jde vše podle plánu, na zvony bijí komanda Smečky které před chvílí podřezaly jejich obsluhu a zabezpečily je stejně jak prapory... město dostává signál že bitva už je u konce i když většina posádky teprve vstřebává že nějaká uprostřed noci a bez boje o hradby vůbec začala.

"Bitevní pozice a připravit na vylodění pod palbou! Vypusťe vywerny a nagy, nabít ploštnou a všechny balisty před nás!"

Pak se mu ale v hlavě ozve hlas který zná velice dobře. Velekněžka Kha-Ida... nejmocnější žena Ostrovů, milenka náčelníka, veleknežka krvavé církve a nejmocnější krvavý mág na světě... kapitánovi přejede mráz po zádech když mu dojde že mluví přímo s ní.

"Kapitáne vidíte už ten rozestavěný chrám na východ od řeky? Rozlézá se nám z něj démonská špína. Jeden čtverec doprava a tři dolů."

"Ano madam, špatně ale vidím."

"Ale já ho tam vidět nechci."

"Rozumím, šťastný lov madam. Zítra si ani nepůjde představit že tam něco stálo."

Kapitán si všimne že jeho navigátoři přesunují většinu magie do glyphů na přídi a soustřeďujíc se na něco ve vodě, ale i když řetěz už cítí taky, ignoruje ho. Jeho muži vědí co mají dělat a velekněžka se nenechává čekat.

"Změna rozkazů, nabít demoliční a zameřte támhleten chrám, jakmile budeme na dostřel tak palte a nepřestávejte pálit dokud nedám rozkaz. Nejen že tam nezůstane kámen na kameni... nezůstanou tam ani ty kameny! Máme rozkazy od velekněžky Kha-Idy. Když ty z Enry tak milujou smrt, zařídíme jim osobní schůzku."


Dá-li Morn

Dvojice vojáků rychle vymění paletu s raketami a za varovného "PAL, PAL PAL!" za žehnou doutnák načež se rychle klidí z kovem pobyté plochy paluby aby je neolízly plameny.

Dračí hlava na přídi Naglfaru vychrlí čtyři velké projektily které si to obloukem namíří ke chrámu jenž by byl jinak příliš vzdálen jakýmkoli známým zbraním. Když obléhací rakety zasáhnou cíl, je už zcela jisté že jsou ve městě všichni vzhůru. Nálože které rozmetaky na kusy hradby Avelu by nemělu mít s rozestavěnou civilní stavbou velké potíže.
Mezitím Naglfar nabere kolizní rychlost určenou k najíždění do ostatních lodí a magický šťít na jeho přídi se rozzáří. Navigátoři se soustředí na ponoženou část řetězu který má zabránit vplutí do přístavu a zmrazí ho.

"Připravit na náraz!"

Opakovací balisty se probudí k životu a zatím co hlavní baterie nabíjí další salvu aby zabušila suť z chrámu do země, zasypou případné obránce přístavu salvy celokovových projektilů o velikosti kopí a na oblohu vzlétnou dvě vywerny zatím co hladinu směrem k přístavu velice rychle čeří šest hadovitých siluet.
Další salva z hlavní zbraně přijde až po proražené řetežu aby jí otřes náhodou neposlal do špatné části města.

Na pevnině se zatím velekněžka Kha-Ida z uctivé vzdálenosti dívá na chrám uctívačů Nihila... ne snad že by se bála pár desítek enerských, ale ví jakou palebnou sílu má Naglfar a nechce riskovat že je trefí letící cihly.
Jakmile je ale velekněžka spokojená s výsledkem palebné podpory, jenom se chladně usměje a mávne mečem před sebe.
Spáry se rozplynou ve stínech aby našli přeživší zatím co Nesmrtelní se zformují kolem ní a vyrazí do útoku.
Stovka nejobávanějších příslušníků orkské rasy vycvičená členy Vnitřního kruhu a oděná v plných plátových zbrojích z ebonitu. Masa černých obrů jde kupředu sice znatelně pomaleji než jejich lehce odění a divočejší bratři, ale v tom zlověstná rozvážná metodika. Jednotka složená převážně z orkských náčelníků a šampionů moc dobře ví, že jakmile se dají do pohybu dokáže je už zastavit jenom těžká jízda nebo démoni.
 
Přechod po jednotlivých stránkách
[1]  [2]  [3]  [4]  [5]  [6]  [7]  [8]  [9]  [10]  [11]  [12]  [13]  [14]  [15]  [16]  [17]  [18]  [19]  [20]  [21]  [22]  [23]  [24]  [25]  [26]  [27]  [28]  [29]  [30]  [31]  [32]  [33]  [34]  [35]  [36]  [37]  [38]  [39]  [40]  [41]  [42]  [43]  [44]  [45]  [46]  [47]  [48]  [49]  [50]  [51]  [52]  [53]  [54]  [55]  [56]  [57]  [58]  [59]  [60]  [61]  [62]  [63]  [64]  [65]  [66]  [67]  [68]  [69]  [70]  [71]  [72]  [73]  [74]  [75]  [76]  [77]  [78]  [79]  [80]  [81]  [82]  [83]  [84]  [85]  [86]  [87]  [88]  [89]  [90]  [91]  [92]  [93]  [94]  [95]  [96]  [97]  [98]  [99]  [100]  [101]  [102]  [103]  [104]  [105]  [106]  [107]  [108]  [109]  [110]  [111]  [112]  [113]  [114]  [115]  [116]  [117]  [118]  [119]  [120]  [121]  [122]  [123]  [124]  [125]  [126]  [127]  [128]  [129]  [130]  [131]  [132]  [133]  [134]  [135]  [136]  [137]  [138]  [139]  [140]  [141]  [142]  [143]  [144]  [145]  [146]  [147]  [148]  [149]  [150]  [151]  [152]  [153]  [154]  [155]  [156]  [157]  [158]  [159]  [160]  [161]  [162]  [163] 
Liraell


 


 


 

Liraell


 

Liraell


 

www.ABARIN.cz Dračí Doupě online
 
© 2002 - 2016 Abarin.cz, all rights reserved.
Za obsah příspěvků zodpovídá zadavatel, ne redakce či administrátor portálu www.Abarin.cz.
Dračí doupě, DrD a ALTAR jsou zapsané ochranné známky nakladatelství ALTAR.