abarin.cz - úvodní stránka
  jméno:
Abarin online již brzy offline:
Co s abarinem? Zapoj se do diskuze zda ukončit a jak...Končíme poslední zhasne....(Oblíbit)
heslo:
  nová registrace  
Nejsi přihlášen, přihlaš se prosím a vstup do světa fantasy zábavy. Pokud nejsi registrován, registruj se.
:: Diskuzní fóra ::
Obsah > Hra > Inzerce dobrodružství
 
Pozn.: počet příspěvků a datum posledního příspěvku platí jen pro dannou kategorii, nikoliv pro podkategorie.

> starší >  >> nejstarší >>

Siannax
17.9.2018 21:56:44
Osud Suralu: Dračí Věznice
 
Mír ve Faleronu byl na pokraji zhroucení. To, co se dříve zdálo jako obyčej, by dnes bylo naprosto nepředstavitelné. Rasy, které spolu dříve žili v rovnováze, se dnes nenávidí. Člověk, Elf, Ork, Trpaslík a Drak sedící u jednoho stolu v hospodě byl dříve naprosto normální vjem vídaný v každé krčmě, dnes jsou ovšem jen pohádkou pro malé děti.

Co se stalo? Proč byl mír, budovaný několik staletí, zničen po pár dnech?

Většina z toho obviňuje nejvíce temperamentní a agresivní rasu, která byla součástí tohoto míru. Draky.


O co jde:
Jedná se o středověký fantasy příběh.
Příběh začíná s Vámi, jako zaměstnanci takzvané Dračí Věznici. Ať už byl váš důvod připojit se jakýkoli, teď zde pracujete a jste součástí toho, co zde probíhá.
Zvědavost Vás motivuje zjistit co se zde opravdu děje. Ale s informacemi přichází i nebezpečí. Jedno špatné slovo, jeden špatný krok a můžete v mžiku skončit jako dračí potrava.

Príběh [b]Osud Suralu: Dračí Věznice[/b] je soustředěn na interakci mezi hráči a intriky. Každý má svůj názor na věznici a každý chce s touto věznicí jinak naložit.
Komu můžete věřit?
Kdo je na Vaší straně a kdo je naopak Váš nepřítel?

---

Jeskyně je čistě o Rolaplayingu.
Co se týká tvorby postavy:
• Rasa - Nejlépe člověk, ale jsou možné i jiné rasy. (Pokud si nejste jistí, dejte mi vědět)
• Povolání - Záleží na vás
• Životopis - Prosím aby životopil dával smysl s aktuálním děním (viz. první příspěvek jeskyně)
• Alternativní Životopis - Pokud nechcete začínat přímo ve věznici jako zaměstnanci, kteří zde už nějakou dobu byli, vytvořte životopis tak, aby byl až do dne, kdy nastoupíte do věznice (což bude v životopise také obsaženo)
• Vzhled a ikona - Popište jak vaše postava vypadá a mějte k ní adekvátní ikonu.

Pokud budete mít nějaký dotaz, neváhejte se na mě obrátit.

Cliff5
16.4.2018 15:27:46
Šílený zámek
 
Otevřel jsem znovu verbíře pro rozjetý příběh z důvodu, že mi vypadla dost důležitá postava Ajťačky se skrytými vlastnostmi geniální inženýrky. nechtěl/a by jsi si vytvořit postavu studenta/tky ajťaka/čky ostatní vlastnosti a inventář bych tvé postavě přidal jako dědictví předchozí hráčky abych nemusel vše tvořit znova.
Pokud bys měl/a zájem poslal bych ti podklady co vše už postava před tebou vybudovala a co by jsi po ní převzala.
Pokud by někdo chtěl vytvořit postavu studenta s některými vlastnostmi postavy z Týmu škorpion,či jiných nadpřirozených vlastností po dohodě je možno se domluvit.
Nabídky pište do pošty.
Na oplátku slibuji zajímavý příběh z říše fantazií a sci-fi. Cliff5


Tajuplný zámek i se svým záhadným majitelem se těší na vaši návštěvu. Nejdřív se ale podíváte za jeho chráněnkou na mejdan. Nacházíme se v zemi ….., je to ostrovní říše a její břehy omývá …. oceán. Všechno ostatní se už dozvíte v jeskyni.


Jakou postavu si uděláte?

To je samozřejmě na vás, ale trochu to usměrníme:

rasa: člověk

věk: 18 a více

povolání: běžné povolání od studenta přes prodavačku až třeba po hrobníka či politika


Na co určitě nezapomeňte: Jakou máte úchylku např. Závislost na návykových a omamných látkách nebo trpíte nějakou duševní poruchou? Nebo jste třeba přehnaně závislí na uklízení a čistotě celkem? To už nechám na vás.


Tak jen vzhůru do nejistoty, tajemna a nezapomeňte, že je to všechno jenom fikce a my se pouze budeme dobře bavit


Těším se na vás PJ Cliff

Ravenja
12.4.2016 9:53:34
Svet Steampunku
 
Vitajte vo svete alternatívnej reality, kde moria a oceány dôsledkami klimatických zmien sa vyparili do ovzdušia. Kde zem sa stala vyprahlou a voda sa stala tou najcennejšou surovinou. Kde technológie sa zastavili pri parnom stroji a pušnom prachu. Vitajte vo svete Steampunku.

-------------------------------------

Nazdar všetci priaznivci Ararinu a DrD. Po dlhšom čase a mi zacnelo a tak vám prinášam jaskyňu založenú na svete steampunku. Všetko dôležité nájdete vo verbíři a na fóre k jaskyni.


Weltkrieg
26.12.2015 22:40:20
Příběh rytíře
 
Kdysi dávno, když svět byl ještě plný kouzel a víl, když se na lesních mýtinách zjevovala děsu plná stvoření, žilo bylo jedno království jehož obyvatelé vedli mírumilovný život. Vděčili za to moudrému panování svého dřívějšího krále. Ovšem ve chvíli když se na trůn dostal jeho syn, se začalo všechno měnit. Princ Jiřík byl svědomitý mladý muž, a všichni kolem něj mu důvěřovali. Časem se však na hradě začala objevovat podivná individua. Princ Jiřík ovšem netušil, že se společně s těmito cizinci vkradlo do hradu i zlo, které pomalu prosakovalo do každého temného kouta. S tímhle zlem přišel na hrad i zlý černokněžník Valtamand, který za pomocí svých kouzel unesl mladého prince do své temné věže v bažinách. Nyní je království bez panovníka, a nikdo neví co bude dál. Galis, moudrý kněz, a přítel prince Jiříka, schromážďuje odvážné dobrodruhy kteří by se prince vydali zachránit, dobrodruhy kteří mají pro strach uděláno. Galis slibuje že za záchranu prince dostanou královskou odměna


Marylou
11.12.2015 6:53:05

 




Vše začalo na předm mnoha stalétimi - na Severu, v končinách známých jako Planina ledového větru.
Mrazivá to tundra, odříznutá od zbytku světa hřebenem skal ostrých jak dračí hřbet. Po staletí byla domovem barbarských kmenů, kteří zde žily drsným, lež svobodným životem.
Až do dne, kdy na severní sníh padl stín.
Mocný arcimág Arakon s velikou armádou přitáhl s úmyslem obsadit celičký Sever. Masakr trval týdny a rozptýlené barbarské kmeny veliké ztráty utrpěly. Zdálo se, že je porážka nevyhnutelná. Když bylo nejhůř, vystoupil barbarský šaman Jerrod a svolala radu mezi zbytkem severských kmenů. Uznávaný válečník radu přemluvil, aby odložila vzájemný svár a severské kmeny sjednotil. Společně Arakonovu armádu trhali na kusy jako příbojové vlny. Bitvu za bitvou, zašlapávali nájezdníky do sněhu, až nakonec Jerrod rozprášil Arakonovu armádu. Jsa poražen, sebral mág zbytky sil a otevřel portál do nižších sfér. Vítězný křik se v řev proměnil. Z portálu vycházeli démoni, věru ohyzdní a zvrácení, kteří nerozeznávali strany a vše živé polykali. Zbylí válečníci se snažili pekelníky zatlačit, ale hynuli pod stovkami dalších. Jerrod v ten okamžik spatřil v dáli na hřebeni osamělou postavu stát. Okamžitě pochopil vizi jako znamení boha Tempa a v tom okamžiku věděl, co má činiti.
Volaje ke svému bohu, řadami démonů proběhl a do pekelného portálu se vrhl.
A v tom se Jerrodova krev s energií portálu smísila se a bojiště zalil výbuch bílého světla. Když pohasl, démoni zmizeli a portál byl uzavřen. A barbarský šaman Jerrod se v kámen proměnil.


::Severin Stříbroústý: Historie Severu (výňatek)




***


::Východní přístav, Desetiměstí 1281 DR

Na horizontu se objevil jezdec.
Ostrhuami kopal koně do slabin a blížil se k městu v husté mlze. Byl to Východní přístav, stovky střech rybářského města, které obepínalo jezero Lac Dinneshere. Ledový vítr si pohrával s praporky a zakusoval se rybářům do nohou. Slunce svítilo, ale nehřálo. Celý ten pohled byl smutný, krajinu jako by někdo namaloval ponurými, vybledými barvami.
Jezdec projel bránou a jeho kůň klapavým krokem zatáčel v uličkách páchnoucích po rybách a míjel chudinu. Na náměstí vysedl a vojenským krokem - při kterém občané města bázlivě ustupovali z cesty - si razil cestu přímo ke starostovi města. Starosta města, Hrotghar, zrovna dirigoval jakousi dodávku beden. Nevypadal tak, jak bychom si starostu nejspíš představovali. Byl to důstojný statný muž středního věku zahalený v kožešinách. Vypadal spíše jako válečník než rychtář. Kolem sebe měl několik ozbrojených mužů.

'Pane Hrotghare!' volal na něho jezdec a starosta se obrátil. 'Právě jsem přijel z Kuldaharu. Mám pro tebe poselství od Velkého Arundela, arcidruida Kuldaharu.'

Hrotghar chvíli vstřebával informace, vyhlásil pauzu dodávce beden a věnoval se poslu. 'Tak copak mi chce Arundel Kuldaharský?'

'Potřebuje pomoc. Žádá tě, pane, abys do konce příštího týdne vyrazil s ozbrojeným dobrovodem k Velkému dubu do Kuldaharu. Všechno je napsáno v této listině. Prosím.' vytáhl pergamen a podával ho starostovi města. Ovšem Hrotghar pergamen nepřijal, jen se zdvořile usmíval. 'Vem si ho, pane.'

'Ne, díky.' řekl. 'Už jsem Arundelovi říkal, že o žádné dobrodružství nestojím. Jsem na odpočinku. Nahánět duchy po Ledových pláních, to se nosilo před deseti lety. Rozhlédni se. Mám na starosti tohle město, blíží se krutá zima a já se musím postarat, aby se Východní přístav dožil jara. Sám jsi řekl o Arundelovy, že je 'velký'. Určitě je dost velký na to aby uchránil Velký dub. Vraťte se do Kuldaharu a dejte si tam za mě čaj. Díky.'

'Pane, je to urgentní.'

'Je mi líto, ale ne. Už nic na světě, mě nepřiměje obléknout si zbroj. Mám dobrodružství už po krk, vrzají mi kolena, jizvy na břiše mě bolí pokaždé když prší, takže znovu: je-mi-to-líto. Nashledanou.' to dořekl a dále věnoval svoji pozornost práci. Posel se nevzdal.

Pevně se rozkročil a pronesl: 'Pane! Oni Ji viděli! Viděli Ji v horách, určitě to byla Ona!'

Hrotghar zkameněl. Ta slova zazněla jakoby vyslovil kletbu. Starosta zesinal, klepala se mu ruka a v obličeji měl strach a smrt. Trvalo dlouho, než se otočil zpátky k poslu. 'Zopakuj to, vojáku.'

'Oni - Ji - viděli. V - horách.' recitoval posel.

'Pánové!' křikl na své stráže. 'Ihned ukončete práci, zabalte se na pětidenní výpravu a rozlučte se se ženami. Přesně za týden vyrážíme do Kuldaharu. Vojenská výstroj samozřejmá, přímo životně důležitá. Veliteli Bjorne! Sdělte tuto zprávu všem bojeschopným mužům ve městě, necháme tady jen malou ostrahu. Nemluvte, jen běžte. Pohyb!' To řekl a v doprovodu svého panoše také zmizel.

***


Ahoj Abarine!
Jsem tady zbrusu nová PJka, ale ničeho se nebojím. Věřím, že tohle bude opravdu veliké dobrodružství.

Příběh se odehrává ve světě Faerun (klídek, všechno dám na fórum), na severu. Faerun jsem nevymyslela Já, vymysleli ho šikovní pánové v roce 1987, jako fungující svět a vesmír na pravidlech D&D. Tímto jím vzdávám hold. Materiály k tomuto světu se dají stáhnout na internetu (pokud jste vášniví piráti). V prostředí tohoto světa se odehrává mnoho příběhů, za zmínku asi stojí Legendy o Drizztovi od R. A. Salvatoreho - jednoznačně doporučuji. Všechny otázky zodpovědně zodpovím.
Do party hledám tři, maximálně čtyři hráče. Doufám, že se vás tu vyrojí víc ať mám z čeho vybírat. Požaduji životopis, ať se máme od čeho odpíchnout a prosím, buďte kreativní. :) Chci trojrozměrné postavy, které mají hloubku, své klady a protiklady. Tak to přece chodí i v našem světě.

Vaše PJka Marylou

P.S.: Marylou je postava z mé oblíbené knihy Na cestě od Jacka Kerouaca (1951). Rovněž doporučuji přečíst.
P.P.S.: Kerouac je vážně ďábel.



Attylloe
25.8.2015 23:32:00
Hry mocných
 
Vážení a drazí spoluobčané, i vy ostatní. Rád bych vás tímto pozval do jeskyně s názvem: Hry mocných. Jedná se prakticky o klasický fantasy svět s trochu novými herními principy. Také se vám nelíbilo, že si můžete zvolit jedno povolání a to vám zůstane už do konce hry? Toto jsem vyřešil a zavedl jsem v mém dobrodružství tzv. multiclassing. To znamená, že si můžete.... vlastně i musíte zvolit více, než jedno povolání. Musíte proto, že maximální úroveň povolání je 5. Ale nemusíte se bát, že byste se nenaučili žádné povolání moc dobře, že by bylo omezenou pouze 5 úrovněmi. Pak jsou ještě pokročilá a mistrovská povolání, která vychází z různých kombinací těch předchozích.

Další věc, která byla nepříjemná zejména v systému pravidel 1.6, že s přibývající úrovní se postava vlastně ani moc nezlepšuje. Čas od času dostane nějakou zvláštní schopnost, o trošku se zvýší životy, ale jinak nic moc, a skutečně mocné postavy se stávaly často ty, které měly na skutečně dobré vybavení. Ale zde se to nestává, zde každá úroveň povolání přináší něco nového. A navíc, pokud máte na další úroveň, můžete si vybrat. Pokud ji nechcete investovat do dalšího povolání, můžete si zvýšit vaše základní staty a k tomu ještě přidat jednu zvláštní schopnost povolání, které už umíte.

Tak doufám, že jsem vás spíše navnadil, než odradil. Pro více informací mě neváhejte kontaktovat a hlavně navštívit verbíř a forko: Hry mocných.

Weltkrieg
14.8.2015 14:33:07
Příhraničí
 
Jsou dva týdny do východu azurového slunce, Slunce které na 3 dny promění celou oblast na ještě více zamrzlou pustinu než je teď, a umožní tak průchod ledových lidí kteří žijí jen na severu, protože je na ně v Jižní, Východní a Západní části Příhraničí moc teplo. Do té doby je třeba zjistit trasu po které ledový lidi postupovat. Je jedno jestli jsi Patrolář, Družijník, Člen Bratrstva, Členka Ligy a nebo učeň Gymnázia (Viz. Forum) . Pokud se přihlásíš k výpravě, budeš velice dobře odměněn

Hra je na motivy knížky Příhraničí:Led od Ruského autora Pavla Korněva. Prosím znalce téhle knížky, aby mě neopravovali že toto v knížce není atd atd, já to mám upravené podle svého, jenom jsem se touhle knížkou inspiroval.

Budu rád když se kouknete na verbíře.

Whurgan
27.7.2015 18:40:46
Sicco
 
Dalůrie. Obrovské království rozpínající se od východního pobřeží Zlatého moře, až k špinavým bažinám Temného hvozdu. Jen cesta skrze toto království zabrala těm nejzkušenějším a nejzcestovalejším obchodníkům něco, přes tři měsíce cesty. Koňmo.

Jen v samotném království můžete nalézt ty největší hory na kontinentu, nejhlubší propast a největší řeku a taktéž toho nejzkorumpovanějšího státního úředníka. Země je to pravda nespoutaná a tak sama už odpradávna lákala nespočet dobrodruhů. Navíc, když je pohraničí mnohdy v područí samozvaných vládců a nespoutané přírody.

National Geography by mohlo závidět.


Chcete vědět více? Nahlédněte do verbíře!

Miastro
8.5.2015 14:27:39
Dny zoufalství
 
Jen málo z nás nezná hru, jež pohltila miliony hráčů na světě.
WoW

Ze starého absťáku si k tělu pouštím novou jeskyni, v níž se ocitáte v kůži Blood elfů. Pro ty co se bojí neznalosti míst a podobně, si vše přizpůsobím. Takže stačí hrubá znalost a chuť opravdu hrát.
Psát se bude jednou do tří dnů, kdo to nedokáže zaručit, ať se prosím nehlásí.
Jeskyně bude koncipována 15+ a myslím, že se nevyhne snad ničemu, obzvláště v mém podání .)

Nečekejte hned okázalé bitvy armád a záchranu celého světa.

Co mohu poskytnout :
Příběh opírající se jen bodově o dění ve hře...
Vtipnost, prostopášnost, akci... emoce... napětí....s....x
No a moje barbarství s naší řečí .).

Lord Matej IX.
5.4.2015 18:32:03
Hľadanie Veľkej Arkány
 
Ide o rozbehnutú jaskyňu kde hráči hrajú za mocných mágov a čarodejnice a cieľom ich cesty je získať znalosť Arkány, pramatky mágie. Družina opustila najväčšiu magickú univerzitu v hlavnom meste a pomaly opúšťa susedné kupecké a priemyselné mesto aby pokračovala cestou na sever, do tajomnej pevnosti kde pred niekoľkými rokmi došlo k magickej katastrofe a kde zmizol arcimág impéria, ktorý tam vraj odhalil tajomstvo Veľkej Arkány.


Hľadám hráčov ktorý už majú skúsenosti s hraním na rpg fórach a ktorých láka možnosť ovládať mocné kúzla ktoré v rámci svojich 8 elementov dokážu takmer čokoľvek. Informácie hľadajte na fóre, v jaskyni a potom ma kontaktujte abarinskou poštou alebo na skype (sianthris, Martin Hrdlička)

Josef1
2.4.2015 21:43:35
Stargate: Perseus
 
Hledám postav do své jeskyně. Více infa. v úvodním příspěvku a ve verbíři...

Harrieta
1.3.2015 18:40:03
Údolí slz
 
Přijímám nováčky i zkušené hráče.

Příběh má prvky sci fi i fantasy. Není to žádná reálie, jen moje a vaše fantazie. Píše se rok 2120, válka trvala téměř deset let. Nebyly použity žádné biologické ani atomové zbraně, protože podle mírové dohody byly zničeny již v roce 2050. Podle toho jakou rasu svého člověka vyberete, budete začínat. Z toho jasně vyplývá, že nejméně na začátku budete hrát každý sem nebo jen s NPC, které povede PJ.

Nějaké info najdete i na fórku. Fórko

Zirrael
1.2.2015 20:07:31
Alenky v říších Eosu
 
Hledám hráče pro svůj pjský projekt na abarinu. Ve verbířích bude vše obšírně i s hlavou a patou, zde nadhodím jen "stručně" pár klíčových bodů:

***


Eos je mnou již dlouhou dobu propracovaný, velmi otevřený funkční fantasy svět, plný psychologicky propracovaných postav a logických sousledností, které nemusí být vždy na první pohled patrné. Má vlastní historii, pozadí, božstva, mýty, své principy fungování magie.

Start hry bude pro některé snad klišé - přesunu vaše postavy ze Země pěkně na můj Eos, bez ztráty paměti. Vaše postavy mohou pocházet ze kterékoliv časové epochy Země od roku 3 000 př. n. l. až po současnost. a do začátku toho moc umět nebudou. Nabízím vám ale možnost se na Eosu naučit téměř čemukoliv.
Mnoho zápletek je do startu letmo daných, ale váš osud je hlavně ve vašich rukou.

Bude zde fungovat ještě i faktor vrozených dovedností - talentů, chcete-li - které sice nebudete samozřejmě okamžitě umět, ale budete schopni se je učit poměrně rychle. Talenty mohou být velmi různé a máte k dispozici jeden velký a dva malé.

Vaše postava je vzhledem ke startu hry člověk. Paradoxně k tomu vám nechávám možnost zvolit si rasu, kterou by jste si tak představovali, kdyby jste bývali měli na výběr a já netrvala na člověčenství vaší postavy. ^^

Intro a více informací o talentech, druhých rasách, magii i lecčems ostatním račte naleznouti ve verbířích.

***


Verbíře možná doporučuji překopírovat raději do wordu, nebo číst ve fórku k jeskyni. Je tam toho zkrátka na tenhle formát webu trošku moc ;)

Mario Black
3.1.2015 22:23:23
Návrat do Klyhor
 
Pozměněný verbíř. Jeskyně je volným pokračováním knihy Temné Bratrstvo.
Neznalost není překážka.

Pro zájemce hry vám pomůže s tvorbou postavy fórum, kde jsou rasy trochu více popsány.

Miastro
21.12.2014 18:14:24
SKYRIM: Poslední dech
 
25 let po té co se událo The Elder Scrolls V...

Skyrim se z událostí okolo draků a povstání otřepával jen pomalu. Ztrátou této mocné državy dostalo Císařství citelnou ránu, jež se stala i tou poslední a smrtelnou. Thalmor zosnoval důkladný převrat a uchvátil moc v oslabené říši. Skyrim tak padl do rukou Bouřných hávů, včele s Ulfricem a Drakorozeným. Zavládl mír a lid zbídačené země se začal otřepávat z ran.
Mnoho otců, synů a nevinných padlo, aby byl svět svobodný. Uctívání Talose bylo znovu povoleno a spálená země znovu zúrodňována. Těch pár let se mělo stát nejhojnějších co země zažila, a to nejen díky míru. Drakorozený po čase přešel do ústraní, až se na jeho železné pověsti začalo usazovat nemalé množství rzi.

Ulfric zavedl mnoho změn a zákonů, nahlížel do předu a moudře usoudil, že další nebezpečí čeká za hranicí.

...události po Thalmorském převzetí Císařství
Thalmoru nově rostoucí Skyrim začal ležet v žaludku. Tím více, když byl porušen Zlato bílý konkodrát a povoleno uctívání Talose.
Aldmerský spolek sebral svoji novou drtivou moc a udeřil na hranice Skyrimu. Falkreath padl do rukou nepřítele a Markath je obležen už půl roku, kdy se střídavě daří jej zásobovat, díky tajné stezce v horách. Postup nepřítele pak Ulfric zastavuje v bitvě u Lake Klinalth, kde je ve vyrovnaném boji Aldmérský spolek poražen a zatlačen zpět. Neklidná doba svědčí temnotě a lotrům.

Infa v jeskyni a kontakt skrze poštu...
Rp

Miastro

Ravenja
18.11.2014 16:57:13
Akadémia Rubínová pečať
 
Akadémia Rubínová pečať je špeciálny druh školy v súčasnej Bratislave. Na túto školu sa však nedá prihlásiť, musia si ťa vybrať. Nie je ani na zozname škôl. Vlastne vôbec nie je ani v povedomí ľudu. Niečo ako Rokford v knihách o Harrym Potterovi, avšak na rozdiel od neho, táto škola je skutočná. A nie je ani striktne dané, či sa jedná o stredný či vysokú školu - pokiaľ máš určitý druh talentu, teda pokiaľ je zrejmé, že nie si "obyčajný" človek, dostaneš pozvánku. V tejto škole nejde až tak o štúdium, ako prax boja so zločinom - teda s tým magickým.

Takže, ak si úspešne dočítal túto pozvánku do Akadémie Rubínová pečať a máš záujem, príď na dohodnuté miesto, ktoré máš napísané na opačnej strane tohto papiera. Príď sám. Nikomu o tom nehovor. A priprav sa, že otestujeme tvoj talent.

S pozdravom
R.U.R.
rektor akadémie Rubínová pečať

Whurgan
6.8.2014 20:51:58
Na kameni kámen
 
Bělostné pásy mlčenlivých obrů se táhnou nikým nezmapovanou divočinou. Jejich špičaté vrcholky se ztrácejí v oblacích, široká a hluboká údolí zas v porostu obřího hvozdu. Pohraničí. Každý jej znal, alespoň z vyprávění.


Ohromný pás hor táhnoucí se od východu Císařství, až daleko na sever a ohraničující tak známý svět. Za jejich mohutnými štíty čeká poutníka jen neprobádaná divočina. Nikdo neví, co tam na člověka vlastně čeká. Totiž přejít pás hor se může i zkušenému dobrodruhovi stát osudným.
Mohutné rozsedliny a průrvy střídají neproniknutelné skalní stěny končící, až někde v oblacích. Dravé horské bystřiny plné ledové vody a sníh. Všudypřítomný sníh a mráz mezi obrovskými kmeny temných borovic. Ale příroda není to jediné, co zde na cestovatele číhá. Hladové vlčí smečky, pašeráci, bandité a zběhové, či snad barbarské kmeny žijící za horami. Lesy však obývají i daleko nebezpečnější tajemství.


A teď tu jste vy. Blázni z celého císařství, kteří nevzali za vděk životem a pokoušeli štěstí. Zbězi, lupiči, ale i blázni toužící po dobrodružství a vidině bohatství, či jen zkrachovalé entity. Žádná živá bytost, ve které zbylo jen trocha zdravého rozumu, by se nenechala naverbovat k císařským pohraničníkům.

Ať už Vás k tomu vedlo cokoli, nyní jste se potáceli lesem. Vozka Vás vyhodil v poslední vesnici, kde Vás hostinský posilnil zásobou alkoholu. Každý se svými věcmi a vakem zásob. Čekala Vás cesta na Hladovou hlídku.



ssyk
24.7.2014 23:55:52
Agent JFK
 
Nově otebřený vyrbíř ze sci-fi prostředí inspirovaný stejnojmennou ságou knih od spisovatelů, jako je Ondřej Nef, Miroslav Žamboch, Vladimír Šlechta a dalších.
Budu velice rád za každého zájemce a všichni jsou vítaní :-)
Více info ve verbíři nebo po PM

Mario Black
16.7.2014 10:55:02
Jako štvaná zvěř
 
Nově otevřená jeskyně pro zlé postavy. Nabízí se svět plný nečekaných zvratů a náhodných setkání. Jestli si chcete zahrát dobrodružství z druhé strany zákona neváhejte a vstupte. ;-)

Morniel Modrý
8.6.2014 13:54:07
Valcie
 
Opět se shání lidé, co by se chtěli stát vládci svých vlastních říší!Josef1, tentokrát ve spolupráci se mnou, zakládáme Valcii, svět plný intrik, mocných armád, kouzel a vládců. Neváhejte, kapacita i výběr jsou omezené:-)
>> starší >> >> nejstarší >>
Liraell


 

Liraell


 

Liraell


 

Liraell


 

 
 
www.ABARIN.cz Dračí Doupě online
 
© 2002 - 2016 Abarin.cz, all rights reserved.
Za obsah příspěvků zodpovídá zadavatel, ne redakce či administrátor portálu www.Abarin.cz.
Dračí doupě, DrD a ALTAR jsou zapsané ochranné známky nakladatelství ALTAR.